Forside » Windows Tips & Tricks

Lav din egen signatur i Outlook

Her er en guide til hvordan man laver sin egen signatur i Microsoft Outlook.

1. Åben din Outlook og tryk på funktioner og derefter instillinger i toppen, her skal man vælge postformat.

signatur1

2. Nu skal man trykke på signatur i bunden

signatur2

3. Tryk ny

signatur3

4. Vælg et navn og tryk næste

signatur4

5. Nu skal udfyldes med de oplysninger du ønsker skal stå, tryk udfør

signatur5

6. Nu har den valgt din nye profil og vil automatisk blive sat ind i den nye mail du ønsker er sende

signatur6

7. Se billede eks.

signatur7

Summary
Lav din egen signatur i Outlook
Article Name
Lav din egen signatur i Outlook
Description
Her er en guide til hvordan man laver sin egen signatur i Microsoft Outlook. 1. Åben din Outlook og tryk på funktioner og derefter instillinger i toppen, her skal man…
Author
Publisher Name
IT-Artikler.dk
Publisher Logo

Tags

Skrevet d. 15 feb 2008 - Ingen Kommentarer

Skrevet af IT-Artikler.dk

Webmasteren på IT-Artikler.dk har arbejdet inden for IT branchen i mange år. Siden blev oprettet som et fritidsprojekt, men blev meget hurtigt til mere end det, og tidskrævende. Jeg og teamet bag har altid interesseret os for IT, og kan godt lide at hjælpe andre.

Deltag i debatten, skriv en kommentar!

Skriv din kommentar, eller lav et trackback fra din egen side. Du kan også tilføje denne debat til RSS.