Sådan ændrer du farveskema i Office
Som standard er farveskemaet i Office 2010 sølvgrå, hvis det ikke lige er din kop te, kan du her se hvordan du kan ændre det til sort eller blåt farveskema. For at vise forskellen bruger jeg Microsoft Office Word 2010, men det vil virke på samme måde i Outlook, Excel og PowerPoint. Når du ændre farveskemaet i Word, ændre den farven i alle Office programmerne automatisk.
1. Når du står i Word, skal du du klikke på “Filer” og derefter “Indstillinger”
2. Nu står du så i billedet “Word-indstillinger” og skal vælge “Generelt” i venstre side. Her kan du så skifte mellem de 3 farveskemaer som der er, jeg vælger at ændre mit til “Sort”.
3. Nedenfor kan du se hvordan det kommer til at se ud.
Tags |
Det problem jeg har, er, at jeg ikke kan ændre farven på skriften.
Det vil sige når jeg udskriver, er en valgt farve der.
Det er det samme i publicher.
Ole
outside wedding venues
Sådan ændrer du farveskema i Office | IT-Artikler.dk
Deltag i debatten, skriv en kommentar!
IT-Artikler der trender lige nu
Senest opdaterede IT-Artikler