Sådan deles kalenderen i Outlook 2007
Her er en vejledning til hvordan du deler din kalender, i Microsoft Office Outlook 2007. I Outlook 2007 gøres det nemlig ikke på samme måde, som i Outlook 2003. Nedenfor ses step by step guide til, hvordan du kan dele din kalender nemmest.
1. Vælg kalender nede i venstre side af din Outlook 2007, højreklik derefter på “Kalender” og tryk på “Egenskaber”.
2. Nu kommer “Egenskaber for Kalender” så frem, her skal du vælge “Tilladelser” i fanebladene. Nu ser det ud som i den gode gamle Office Outlook 2003.
Summary
Article Name
Sådan deles kalenderen i Outlook 2007
Description
Her er en vejledning til hvordan du deler din kalender, i Microsoft Office Outlook 2007. I Outlook 2007 gøres det nemlig ikke på samme måde, som i Outlook 2003. Nedenfor…
Author
IT-Artikler.dk
Publisher Name
IT-Artikler.dk
Publisher Logo
Tags |
Deltag i debatten, skriv en kommentar!