Forside » Gæsteindlæg

3 grunde til at det er ”dyrt” at få lavet et godt website

Driver du virksomhed i 2020, så kan du ikke komme udenom at have et website. Folk søger efter produkter og tjenester som aldrig før, og eksisterer du ikke på internettet, ja, så eksisterer du ikke for dine kunder.

Men du skal ikke have hvilket som helst website – du skal have et godt website. Og sådan et koster penge. Faktisk vil vi gå så langt og hævde, at du ikke kan få et godt website, medmindre du lægger minimum 45.000 kr. i projektet.

Sidder du nu og tænker, at det er alt, alt for dyrt, og/eller at du da sagtens selv kan strikke et lækkert website sammen, eller at du kender nogen, der kender nogen, der kan hjælpe dig til billige penge? Så fortsæt med at læse artiklen, og få 3 stærke grunde til, at du skal overlade webdesignprojekter til professionelle udviklere.

 

1. Du får kvalitet

I dag findes der rigtig mange guides og tutorials på nettet, hvor man nemt og hurtigt kan lære, hvordan man opretter en hjemmeside. Men at kunne finde ud af at købe et domæne og hosting er ikke det samme som, at man kan finde ud af at lave et godt design.

For nu til dags er folk så forvænte, at de forventer det bedste af det bedste, når de besøger websites. Derfor forventer de også, at dit website har alle de funktionaliteter, som er standarden i dag.

Når du hiver professionelle udviklere ind over dit projekt – hvad end de kommer fra et bureau, eller de er selvstændige – så får du deres erfaring med i prisen. Her er der tale om mennesker, som decideret lever af at lave websites, og derfor kan du forvente, at du får et kvalitetsprodukt, som lever op til de seneste designtrends, uden at funktionaliteten bliver kompromitteret.

 

2. Du får konverteringsoptimering

Webdesign handler ikke kun om æstetik, det handler også i høj grad om adfærdsdesign. For et website kan være nok så kønt at se på, men kan dine brugere ikke finde ud af at bruge det eller orientere sig, så er websitet ikke meget værd.

Konverteringsoptimering er ikke noget nyt buzzword, men ikke desto mindre er det en hjørnesten, som befinder sig i krydsfeltet mellem webdesign og online marketing. Konverteringsoptimering er en fundamental disciplin, som gør, at dine brugere får en behagelig rejse, så de udfører den ønskede adfærd, og så de husker dig for den gode brugerrejse og gerne kommer igen.

Der er ingen klar opskrift på konverteringsoptimering – i stedet er det en disciplin, som tager afsæt i erfaringer og best practice. Og det får du kun, hvis du benytter dig af professionelle udviklere.

 

3. Du får en skalerbar løsning

Et godt website, der bare spiller, er vigtigt for arbejdet med at skaffe kunder, men i sidste ende kan et website ikke stå alene længe. Markedsføring spiller også en kæmpe rolle, når det kommer til synlighed og anskaffelse af kunder, og så må man også tage højde for, at konverteringsoptimeringsarbejdet aldrig rigtigt slutter.

Og det er netop derfor, at du skal have professionelle udviklere med erfaring til at lave dit website, så du ikke får et fastlåst system, som aldrig kan ændre sig. For her får du en løsning, som løbende kan justeres, så webdesignet altid understøtter brugernes adfærd og marketingarbejdet, så du får så meget ud af dine investerede kroner og ører som muligt.

Summary
3 grunde til at det er ”dyrt” at få lavet et godt website
Article Name
3 grunde til at det er ”dyrt” at få lavet et godt website
Description
Driver du virksomhed i 2020, så kan du ikke komme udenom at have et website. Folk søger efter produkter og tjenester som aldrig før, og eksisterer du ikke på internettet,…
Author
Publisher Name
IT-Artikler.dk
Publisher Logo

Tags

Skrevet d. 17 aug 2020 - Ingen Kommentarer

Skrevet af IT-Artikler.dk

Webmasteren på IT-Artikler.dk har arbejdet inden for IT branchen i mange år. Siden blev oprettet som et fritidsprojekt, men blev meget hurtigt til mere end det, og tidskrævende. Jeg og teamet bag har altid interesseret os for IT, og kan godt lide at hjælpe andre.

Comments are closed.