Forside » Gæsteindlæg

3 digitale værktøjer til din moderne virksomhed

Dette er et sponsoreret indlæg

Den digitale udvikling er i disse år i stigende udvikling, og moderne virksomheder kan ikke lukke øjnene for udbredelsen af elektroniske medier og computerbaserede forretningsgange. Ønsker din virksomhed at klare sig godt på nutidens marked og få en konkurrencefordel, og det er vigtigt, at I går forrest i brugen af den digitale verdens mange muligheder. Jeg præsenterer her 3 digitale værktøjer, der kan være yderst nyttige for din virksomhed.

 

Online markedsføring

Måske kender du i forvejen til fænomenet, og hvis ikke er dette et godt sted at starte.

Markedsføring er en bred betegnelse for de forskellige handlinger, en virksomhed kan foretage for at fremme salget af en serviceydelse eller et produkt, og online markedsføring foregår på internettet. Online markedsføring indbefatter en lang række aktiviteter, heriblandt søgemaskineoptimering, e-mail markedsføring, webanalyse og sociale medier.

Som moderne virksomhed er det umuligt at ignorere de sociale mediers store betydning i dag, så udnyt dem på bedste vis, i stedet for at forsøge at undgå dem.

 

Tidsregistrering

For mange moderne virksomheder foregår mere og mere arbejde som projekter, og teamsamarbejde er i disse år i højsæde. Men med denne nye arbejdsform kan det være vanskeligt for ledere at bevare overblikket over medarbejdernes arbejdstid. Dette kan tidsregistrering heldigvis hjælpe med. Digital tidsregistrering kan foregå over både computer og apps, og på den måde kan teamsamarbejde og projekter foregå uden for virksomhedens fysiske rammer, hvilket giver en enorm frihed for den enkelte medarbejder og øger kreativitet.

 

Bestyrelsesportal

Mange virksomheder har en bestyrelse, som fungerer som den overordnede ledelse og sørger for at ansætte kvalificeret daglig ledelse. Bestyrelsen besidder altså en yderst vigtig rolle i virksomheden, og deres arbejde er meget værdifuldt. Dermed er det også vigtigt, at deres dokumenter og referater opbevares så sikkert som muligt og håndteres professionelt. Derfor er det en god idé med en bestyrelsesportal, hvor bestyrelsesdokumenterne sikkert og nemt kan distribueres og arkiveres. Desuden kan en bestyrelsesportal sørge for, at alle bestyrelsesmedlemmer får adgang til de korrekte dokumenter, og at der skabes et effektivt arbejdsflow i bestyrelsen.

Summary
3 digitale værktøjer til din moderne virksomhed
Article Name
3 digitale værktøjer til din moderne virksomhed
Description
Dette er et sponsoreret indlæg Den digitale udvikling er i disse år i stigende udvikling, og moderne virksomheder kan ikke lukke øjnene for udbredelsen af elektroniske medier og computerbaserede forretningsgange.…
Author
Publisher Name
IT-Artikler.dk
Publisher Logo

Tags

Skrevet d. 21 feb 2019 - Ingen Kommentarer

Skrevet af IT-Artikler.dk

Webmasteren på IT-Artikler.dk har arbejdet inden for IT branchen i mange år. Siden blev oprettet som et fritidsprojekt, men blev meget hurtigt til mere end det, og tidskrævende. Jeg og teamet bag har altid interesseret os for IT, og kan godt lide at hjælpe andre.

Comments are closed.