Warning: fopen(/var/www/it-artikler.dk/public_html/wp-content/sp-resources/forum-cache/sp-plugin-scripts-header.js) [function.fopen]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/it-artikler.dk/public_html/wp-content/plugins/simple-press/sp-api/sp-api-plugins.php on line 745

Warning: fopen(/var/www/it-artikler.dk/public_html/wp-content/sp-resources/forum-cache/sp-plugin-styles-all.css) [function.fopen]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/it-artikler.dk/public_html/wp-content/plugins/simple-press/sp-api/sp-api-plugins.php on line 534

Warning: fopen(/var/www/it-artikler.dk/public_html/wp-content/sp-resources/forum-cache/sp-plugin-styles-all.css) [function.fopen]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/it-artikler.dk/public_html/wp-content/plugins/simple-press/sp-api/sp-api-plugins.php on line 534
Forside » Forum

Forum

Summary
Forum
Article Name
Forum
Author
Publisher Name
IT-Artikler.dk
Publisher Logo

Please consider registering
guest

Log In

Lost password?
Advanced Search

— Forum Scope —

— Match —

— Forum Options —

Wildcard usage:
*  matches any number of characters    %  matches exactly one character

Minimum search word length is 4 characters - maximum search word length is 30 characters

Topic RSS
Hjælp dell inspiron 530
2. januar 2012
21:55
Michael
Admin
Forum Posts: 260

Hej Stefan

Har du fået løst dit problem?

Ofte er den en jumper du skal flyttes på bundkortet, sådan resetter du din BIOS. Se dette link http://support.dell.com/suppor…..#wp1149902

Summary
Forum
Article Name
Forum
Author
Publisher Name
IT-Artikler.dk
Publisher Logo
IT-Artikler - Michael
24. december 2011
12:50
stefan
Guest

hej
jeg har en dell inspiron 530 som ikke vil meget mere end lige at starte op. 2 sekunder efter opstart fryser den fast og jeg kan hverken komme ind i bios eller få lov til at reboote computeren.
har en formodning om at jeg skal resette bios men hvordan er det lige jeg gør det? er ny på området og har aldrig resat en bios før.
nogen der kan fortælle mig om det er det der er problemet og evt hvordan jeg gør?

på forhånd tak :)

PS: Glædelig jul! :D

Summary
Forum
Article Name
Forum
Author
Publisher Name
IT-Artikler.dk
Publisher Logo
Forum Timezone: Europe/Copenhagen

Most Users Ever Online: 44